سياه مثل مرگ
چرا از مرگ ميترسيد چرا زين خواب جان آرام نوشين روی گردانيد چرا آغوش گرم مرگ را افسانه مي دانيد بهشت جاودان آنجاست چرا از مرگ می ترسيد
نوشته شده در

[يک حبه حرف:

از ايران خبراي خوب ميرسه
ما يه گلدم (Goldom) توي خونمون داشتيم
ظاهراً نتيجه دانشگاه سراسري رو دادن و گلدم ما همون چيزي که ميخواسته قبول شده
من امروز خيلي خوشحال بودم و کلي افتخار کردم بهش
اگه نزديک بودم حتماً يه عروسک سگ شل و ولي خرس تپلي اسب آبي ای چيزي براش ميخريدم
حالا فقط از اينجا بهش ميگم که ميبوسمش


(من چيزاي خيلي خوب کم داشتم توي زندگيم ولي هميشه خوشحال بودم که بهترين خواهر دنيا مال منه)




          Ø§Ø±Ø³Ø§Ù„ براي دوستان    

.......................................................................................................



گور پدر کپي رايت هر چي خواستيد از اين صفحه بلند کنيد
Designated trademarks and brands are the property of
their respective owners.


اين وبلاگ را روزانه روي پست الکترونيک دريافت کنيد