سياه مثل مرگ
چرا از مرگ ميترسيد چرا زين خواب جان آرام نوشين روی گردانيد چرا آغوش گرم مرگ را افسانه مي دانيد بهشت جاودان آنجاست چرا از مرگ می ترسيد
نوشته شده در

[يک حبه حرف:

رفتار ایرانی، رفتار آمریکایی...

کشورم را دوست دارم، بیش از همه چیز


پینوشت:

*
توی ایران که بودیم، استاده یه معادله گردن کلفت میداد میگفت تا فردا اثباتشو بیارین، بعدش یه پروژه آبکی میداد میگفت تا سه ماه دیگه بیارین!!!
اینجا طرف یه معادله آبکی میده میگه سه ماه وقت دارین اثباتش کنید، بعد یه پروژه گردن کلف میده میگه تا فردا آمادش کنید!!!

*
ایران توی اتاق استادت که میرفتی داشت توی سایت خبر ورزشی میتابید، ولی بهت میگفت تو چرا کار نمیکنی!!!
اینجا ساعت 10 شب که چراغ دفترت رو خاموش میکنی که بری میبینی استادت هنوز داره کار میکنه، بعد بهت میگه نمیخواد اینقدر کار کنی، خودتو اذیت نکن!!!

*
ایران اگه مشکلی برات پیش میومد، استادت میگفت مشکل خودته به من ربطی نداره من نمیتونم کمکت کنم!!!
اینجا استادت هروقت که پیتزا پارتی میگیره به همه بچه های آزمایشگاه میگه، مشکل هر کدوم از شما مثل مشکل من میمونه، بدونین که من میتونم کمکتون کنم!!!

*
کشورم رو خیلی دوست دارم
(البته بعد از پدر و مادر و خواهرم و کش موی دوست دختر سابقم و عکسی که روی در یخچال دوران زندگی مجردی مان با بهمن چسبانده بودم و اخیرا اسکن کرده و برایم فرستاده)




          Ø§Ø±Ø³Ø§Ù„ براي دوستان    

.......................................................................................................



گور پدر کپي رايت هر چي خواستيد از اين صفحه بلند کنيد
Designated trademarks and brands are the property of
their respective owners.


اين وبلاگ را روزانه روي پست الکترونيک دريافت کنيد