سياه مثل مرگ
چرا از مرگ ميترسيد چرا زين خواب جان آرام نوشين روی گردانيد چرا آغوش گرم مرگ را افسانه مي دانيد بهشت جاودان آنجاست چرا از مرگ می ترسيد
نوشته شده در

[يک حبه حرف:

من و ائمه و روش نلدر...

نتیجه گیری اول: یکی از ائمه معصوم میگه (خداییش یادم رفته کدومشون بود، اصولا مهم هم نیست)
آره میگه که: "خداوندا چنان کن که دانش اندک خود را بی اندازه ندانم"

نتیجه گیری دوم:اون ائمه!!! حرف خوبی میزنه



پینوشت:
یه بابایی به نام نلدر یه شصت هفتاد سال پیش یک روش گلابی ای اختراع کرده که به نام خودش نامگذاری شده

کاری نداریم که کلا به چه درد میخوره و اصولا آیا فایده هم داره یا نه! ولی فقط اینو بگم که یکی از گلابیترین روشها در نوع خودشه

من دیروز داشتم برای این استاد شهوت پرستم یه برنامه مینوشتم که قرار بود که این روش درش استفاده بشه
یکمی که نوشتم دیدم سر و ته برنامه بدجوری داره پنالتی میزنه
گفتم برم یکم درباره این روشه بخونم ببینم کجاش رو دارم اشتباه میکنم

رفتم کل اینترنت رو گشتم ولی هیچ چیزی که مشکل من رو توضیح بده پبدا نکردم
بعد از چند ساعت به یه مقاله دربه داغون قدیمی رسیدم که به نظر میومد یکم دراین باره توضیح داده

یکم که خوندم به نظرم اومد طرف روش نلدر رو خیلی داره میپیچونه و به این سختیها نیست که این میگه

داشتم به خودم میگفتم "ببین این بابا اصلا نفهمیده این متد رو بعدا اومده چیز نوشته درباره اش"

به آخرهاش که رسیدم دیگه داشت دادم در میومد که "آخه این بزمجه این خزعبلات رو از کجاش در آورده این اصلا نفهمیده روش نلدر چی هست"

مقاله رو که با سختی و با هزار تا فوحش و فضیحت به نویسنده مقاله و همینطور معلم ریاضی سوم راهنمایی ام تموم کردم و گفتم بذار ببینم نویسنده این مزخرفات کیه!

نویسنده مقاله رو آوردم دیدم نوشته: "نویسنده: جی ای نلدر"





نتیجه گیری آخر:
میخوام روزی ده بار از روی حرف اون امام باصفا بنویسم تا یادم بمونه (میترسم با این وضعی که پیش میرم آخرش مسلمون بشم)



پينوشت آخر:
والا من دیدم همه دارن درباب بکارت مینویسند گفتم منم بنویسم بنابر این بحث بعدی ما در باب بکارت خواهد بود، تا اون موقع همگی میتونیم بریم یک مشقی از روی حرفهای آن امام معصوم بنویسیم و اینم بخونید و کمی بخندید




          Ø§Ø±Ø³Ø§Ù„ براي دوستان    

.......................................................................................................



گور پدر کپي رايت هر چي خواستيد از اين صفحه بلند کنيد
Designated trademarks and brands are the property of
their respective owners.


اين وبلاگ را روزانه روي پست الکترونيک دريافت کنيد