سياه مثل مرگ
چرا از مرگ ميترسيد چرا زين خواب جان آرام نوشين روی گردانيد چرا آغوش گرم مرگ را افسانه مي دانيد بهشت جاودان آنجاست چرا از مرگ می ترسيد
نوشته شده در

[يک حبه حرف:

نوشته امروز: بکارت...


"دخترای ننه دریا!
ازتون پوست پیازی نمی خوایم
خودتون بس مونین ، بقچه جاهازی نمیخوایم"


(والا من یک چیزهایی کنار دفترم در باب بحث بکارت نوشته بودم و میخواستم مرتبشان کنم و به صورت مرتب شده و با جمله بندی ادبی بنویسم ولی احساس میکنم اگر منتظر روزی باشم که سرم خلوت بشود باید خیلی صبر کنم بنابر این همه را همین جا کپی کرده ام، نتیجه گیری ندارد، خودتان مرحمت فرموده و یک نتیجه ای ازش بگیرید، خلاصه ببخشید)



اول:
بحث بکارت و اینکه آیا دختران باید هنگام ازدواج فرشته باشند یا نه اول از یک وبلاگ شروع شد. چند تا جوون ظاهرا پیتزا را زده اند و بعد این بحث را بین هم پیش کشیده اند که: "باکره بودن یا نبودن!" همین جرقه ای رو بوجود میاره که حاصلش آتشی میشه. ملت همه درباره اش مینویسند و نظر میدهند تا اینجا خوب است، بعد کم کم هتاکی و فوحش و فوحش کاری هم چاشنی بحث میشود و نظرات عجیب و قریب از آسمان میریزد. خلاصه طی این ماجرا قضیه بکارت هم به نوعی ایرانیزه میشود



دوم:
قضیه ارتباط برادر گودرز و خانم شقایق مثل هر بحث دیگری اینجا هم خودنمایی میکند، ملت تا آنجا میروند که مینویسند "هنوز میبینیم که مردمی تحصیل کرده، به دنبال همسر باکره برای خود میگردند!!!"، در این باب همه چیز نوشته میشود از نقش سکس در تربیت فرزند تا بهداشت و بیماریهای واژن و میزان مهریه برای دختر




سوم:
بگذریم که در رابطه با تبیین همان ارتباط فوق الذکر است که من الان دارم اینها را تایپ میکنم



چهارم:
والا من فکر میکنم خیلی بی معرفتیه که نیاز عاطفی یک زن و مرد به هم را با نیاز به خوردن و خوابیدن و قضای حاجت مقایسه کنیم و بعد هم نتیجه بگیریم که خوب پس سکس حتمن باید باشد و به دختر بچه ها توصیه کنیم که هر چه سریعتر قال قضیه را بکنند



پنجم:
هیچوقت دردی که زنان ما در این جامعه کشیده اند را مردان نکشیده اند و به قول معروف "باید زن باشی که بتوانی بفهمی"




ششم:
من فقط یک چیز را بگم و آن اینکه آنان که میگویند اگر انسان این کار را نکند بهش فشار میاید و این فشار از حد تحمل انسان خارج است احتمالا اگر تشریف بیاورند منزل ما و چند باری پشت در دستشویی در انتظار همخانه ام روزبه معطل شوند متوجه خواهند شد که فشار چیست و حد تحمل کجاست





هفتم:
مشکلی که هست این است ماها توی همه چیز از بقیه میخواهیم جلو بزنیم، همه برای هم خارجی ها را مثال میزنیم که آنها به آنی بکارت را بیخیال میشوند و این را نشاندهده تمدن میدانیم، نمیبینیم که جدا از همبستری آنها کلی خصوصیت خوب هم دارند که ما نمیبینیم به قول معروف پیشرفتمان را همیشه از عورتمان شروع میکنیم (در ثانی من کلی اینجا آدم میشناسم که به بکارت پیش از ازدواج اعتقاد دارند خیلی زیادند بخصوص کاتولیکها)



هشتم:
با این بحثها ارزشمهایمان را به هم نریزیم، اینها را تبلیغ نکنیم، فکر این را هم بکنیم که اگر نوجوانان نوشته های ما را خواندند چه صدماتی ممکن است به آنها وارد شود، همه اینروزها میخواهند تابو شکنی کنند، پس کی قراره برای این مملکت پاره پاره کار کنه




نهم:
بکارت بودن و نبودنش زیاد مهم نیست مهم اینست که هر کسی هم کیش خودش را انتخاب کند کسی که مثل او فکر کند




دهم:

مادرم یادش بخیر همیشه میگفت جهیزیه زن دانش اونه، من به همه مردهای دنیا توصیه میکنم از زنانتان جهیزیه بخواهید بد جور



کاش این فوحش و فوحشکاریهای وبلاگی برای زنان و دختران ما یک حاصلی داشته باشد




آخر:
امروز آدام را برده بودم مسجد (یک بار باید درباب اسلام ناب محمدی در ایران و اسلام امریکایی هم بنویسم جدا از میزان بوی جوراب فرقهای زیادی باهم دارند، راستی میدانستید سنی ها نمازشان قنوت ندارد؟)، او هم در عوض مرا برد بار، بعد به مناسبت هالووین رفتیم خانه اش و یک فیلم ترسناک دیدیم و اوهم خفه کرد مارا از بس جیغ کشید، همخانه اش هم یکی از رفقایش را آورده بود با هم گراس بزنند، الان ساعت چهار صبح است و بنده میخواهم بروم خانه (از دانشگاه) خدا کنه که توی راه پلیسی نباشد.





دخترای ننه دریا! دلمون سرد وسیاس
چش امیدمون اول به خدا بعد به شماس.
بذارین برکت جادوی شما
ده ویرونه رو آباد کنه
شبنم موی شما جیگر تشنمونو شاد کنه
شادی از بوی شما مس شه همینجا بمونه
غم بره، گریه کنون، خونه ی غم جا بمونه




          Ø§Ø±Ø³Ø§Ù„ براي دوستان    

.......................................................................................................



گور پدر کپي رايت هر چي خواستيد از اين صفحه بلند کنيد
Designated trademarks and brands are the property of
their respective owners.


اين وبلاگ را روزانه روي پست الکترونيک دريافت کنيد