سياه مثل مرگ
چرا از مرگ ميترسيد چرا زين خواب جان آرام نوشين روی گردانيد چرا آغوش گرم مرگ را افسانه مي دانيد بهشت جاودان آنجاست چرا از مرگ می ترسيد
نوشته شده در

[يک حبه حرف:

دلایل به گل نشستن آمریکا در عراق...

قبلا گفته بودم که یه هم اتاقی توی دانشگاه دارم که روی فیل رو از کون گشادی سفید کرده و ایقدر کله خر بوده که ارتش آمریکا از عراق برش گردونده که بیاد اینجا دکترا بگیره

دیروز من و کلی (همین بوفالوی مذکور) داشتیم با هم پروژه انجام میدادیم. کلی وسط ظهر رفت خونه من تا 7 داشتم برنامه رو باهاش ور میرفتم که جواب بگیرم آخرم نشد. در ادامه ایمیل من به کلی و جواب کلی به نامه من آمده است. به ادبیات کلی و میزان علاقه ای که در انجام پروژه داره از متن ایمیلش میتونید پی ببرید:

ایمیل من:(ترجمه)

کلی جون شرمنده من تا 7 شب نشستم ولی جوابی نگرفتم. ساعت هفت تازه برنامه رسیده بود به مدل اول[220 تا مدل هست] و فکر کنم باید از یه روش دیگه استفاده کنیم. نظر تو چیه؟ در ضمن من جامپ درایوتو گذاشتم رو میزت


حالا جواب کلی به نامه من، متن انگلیسی ضمیمه شده در ترجمه یک کم دستکاری کردم تا حال و هوای این بوفالو دستتون بیاد:
aight, i'll try just a comb on thursday or so
ترجمه: خوب ، بذار پنجشنبه یه انگشتی بهش بکنیم ببینیم چی میشه



پینوشت:
آمریکا اگه با همچین کون گشادایی بخواد به جایی حمله کنه همین کمدی ای رخ میده که الان در عراق رخ داده




          Ø§Ø±Ø³Ø§Ù„ براي دوستان    

.......................................................................................................



گور پدر کپي رايت هر چي خواستيد از اين صفحه بلند کنيد
Designated trademarks and brands are the property of
their respective owners.


اين وبلاگ را روزانه روي پست الکترونيک دريافت کنيد